loading...

دنیای زمین شوی صنعتی

بازدید : 0
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 11:01

سوییپر بیمارستانی نوعی دستگاه نظافتی می باشند خرید کف شوی که برای نظافت خارج درمان گاه ها، الخصوص درمان گاه های گرانقدر که قسمت های مختلفی در خویش مکان می‌دهند استعمال میشوند.

سوییپرهای بیمارستانی از گونه های مختلفی از برس ها و مکش برای گردآوری خاک، آشغال و مایعات به کار گیری می نمایند. برخی از سبک ها همینطور دارنده خصوصیت های مازاد مانند سیستم های ضدعفونی کننده برای یاری به کاهش خطر تکثیر عفونت میباشند.

سوییپر بیمارستانی میتوانند ابزار ارزشمندی برای درمان گاه ها و بقیه باشند. مرکز ها حفظ های بهداشتی با امداد به محافظت تمیزی و بهداشت تاسیسات، میتوانند به کاهش خطر عفونت و بهبود چگونگی حفظ از مریض یاری نمایند. اشکال سویپر بیمارستانی عبارتند از:

سویپر دستی بیمارستانی
سویپر سرنشین دار بیمارستانی
سویپر دستی بیمارستانی
سوییپر بیمارستانی دستی یک وسیله کارآمد و اصلی برای نظافت و بهداشت در درمانگاه‌ها میباشد. این سویپرها عموماً از فرآورده مقاومی مانند فلز یا این که پلاستیک مقاوم در قبال ضربه و شوک ساخته میگردند و دارنده خصوصیت‌هایی همانند:

پیاده سازی مطلوب برای فضاهای محصور: سویپر دستی بیمارستانی با پیاده سازی خرد و قابل حمل شایسته ترین آیتم برای نظافت فضاهای محصور و مملو از مانع ها در بیمار ستان‌هاست. این سویپرها به راحتی در مسیرهای پرتردد و دسترسی محصور به نقاط متعدد قابل به کارگیری میباشند.
قابلیت و امکان عده‌آوری آشغال‌های متفاوت: این سوییپر بیمارستانی معمولاً دارنده امکان عده‌آوری آشغال‌های متنوع به عنوان مثال مواد جامد، مایع و برخی آشغال‌های خطرناک مانند تراشه‌ها یا این که سوزن‌های پزشکی می باشند.
بهداشت و ضدعفونی: این سویپرها اکثر زمان ها دارنده امکان ضدعفونی و بهداشتی می‌باشند، به گونه ای که می توانند به راحتی پاک شوند و از جابجایی عفونت‌ها و باکتری‌ها دوری نمایند.
سهولت در به کارگیری: سویپرهای دستی بیسون صنعت بیمارستانی معمولاً با مجموعه‌های قابل تهیه و سهل و آسان برای حفظ پیاده سازی گردیده‌اند، که قابلیت به کار گیری شل و بی دردسر را آماده می‌نمایند.
زیر بودن سطح نویز: بخش اعظمی از سویپرهای بیمارستانی دستی دارنده سیستم‌های نادر‌صدا میباشند تا از مزاحمت ناشی از صدای بلند در حین نظافت پرهیز نمایند.

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:45

تی شورها محصولاتی می‌باشند که برای سازمان دهی خرید کف شوی و حمل اسباب موردنیاز در هنگام نظافت به کار گیری می‌شوند. این تولیدات دارنده گونه های و سبک های بسیار متنوعی می‌باشند که بر پایه ی با نیاز اشخاص خریداری میگردند.

مجتمع‌های تجاری و تفریحی از مهم ترین اماکن همگانی مالامال رفت و آمد می‌باشند که روزمره اشخاص متعددی جهت خرید، تفریح یا این که اجرا کارها اداری به‌این مرکزها مراجعه می‌نمایند. نظافت و پاکیزگی پاساژها و مجتمع تجاری قادر است یکی‌از مهم ترین کارداران در جذب عموم باشد. بدون‌شک اشخاص گوناگون خرید از مرکزها پاک و بهداشتی را به دور و بر های آلوده و کثیف و آشفته ترجیح میدهند. از آنجایی که رفت و آمد در‌این مرکزها بسیار زیاد میباشد، معیار عنایت تمیزی آن نیز به همین نسبت ارتقا می یابد و درپی آن روند نظافت کردن دور و بر های تجاری نا مرتب با استعمال از طریق های معمول و متداول فیض‌ای مثبت و قابل قبول نخواهد داشت. به همین ادله میباشد که شستشوی مرکزها تجاری با امکانات نظافت صنعتی مانند اسکرابر و سوییپر شایسته ترین شیوه برای نگهداری پاکیزگی این مرکزها میباشد. چون نگهداری زیبایی و تمیزی این دکان‌ها اثر دیده گیری در جذب مشتری و رضایت‌مندی آنها داراست. یک راس خرید بهداشتی و منزه، هوای طهارت نیز دارااست و از این جهت مراد متصدیان و مشتریان را برآورده می‌کند. ضرورت شستشوی روزمره و منظم سطح های و حجم این اطراف‌ها منجر گردیده تا امکانات مکانیزه نظافتی جایگزین طریق‌های دستی شوند.

مرکز ها تجاری به عنوان مثال جای ‌هایی‌اند که به جهت رفت و آمد زیاد اشخاص متفاوت می بایست به صورت مداوم هر قسمت نظافت و شستشو گردد. به کار گیری از گونه های دستگاه‌های نظافت صنعتی در‌این مرکز ها می تواند از شایسته ترین آیتم‌های نظافتی محسوب شوند. مطلقا جای ‌هایی که اشخاص متعددی در آن رفت و آمد دارا‌هستند، بیشتر از سایر جای ‌ها کثیف می شوند و به نظافت اصولی‌خیس و بهتری نیز نیاز دارا‌هستند. چون هر چه آلودگی‌های این مرکزها بیشتر باشند، قابلیت و امکان جابجایی آن میکروب به اشخاص و مریض کردن آنان بیشتر خواهد بود. از طرفی نظافت، زیبایی و شفافیت در بیزنس تجاری یک کدام از طرق جلب رضایت مشتری و جذب هر چه بیشتر آن به شمار میاید. ولی به طور طبیعیً به جهت گستردگی اطراف، نظافت مرکزها تجاری، کاری فرصت‌بر، مالامال هزینه و طاقت فرسا خواهد بود و افزون بر آن نیاز به پرسنل بیشتری داراست. البته در اینگونه موقعیتی نظافت مرکزها تجاری با امکانات نظافت صنعتی با سود‌مندی از تجهیزاتی مانند اسکرابر صنعتی، سوییپر، جاروبرقی آب و خاک و … میتوانند بسیار موثر و کارآمد باشند. از طرفی امروزه کمپانی‌های خدماتی بخش اعظمی نیز با به عمل به چنگ آوردن اشخاص دارای تخصص و دستگاه‌های توسعه یافته، فراهم سرویس رسانی به جای ‌های تعالی میباشند تا در هر لحظه محیطی پاکیزه و امن برای حضور مشتریان مهیا خواهد شد.

قسمت‌های نظافتی مرکزها خرید
تقسیم‌بندی کارها نظافتی در هر محیطی برای بیسون صنعت مثال مرکز ها فروشگاهی قدم نخستین در جهت مدیر درست اقدامات مایحتاج میباشد. درین مرکزها قسمت‌های گوناگون از درون دکان‌ها، راهروها و ورودی‌ها گرفته تا پارکینگ‌ها مستلزم نظافت و شستشو می باشند. پارکینگ این مرکزها دارنده حجم متعددی بوده و بسته به نوع کفپوش، از اسکرابر و سوییپر صنعتی برای نظافت دفتر و شستشوی سطح آن به کارگیری می‌گردد. محوطه بیرونی راس خرید نصیب دیگری میباشد که بایستی با امکانات نظافتی مطلوب یعنی سوییپر منزه شوند. گردآوری‌آوری ضایعات و آلودگی‌ها در درون دکان‌ها با دستگاه جاروبرقی بصورت ایمن و با سهولت قابل اجرا میباشد. همینطور تالار‌ها و راهرو‌ها در مرکز ها فروشگاهی با استعمال از دستگاه اسکرابر شستشو و منزه می شوند.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:28


اقتدار موردنیاز برای یک واترجت صنعتی به مراد از خرید کف شوی فی مابین بردن آلاینده‌های مبدل‌ های حرارتی به کارداران متفاوت بستگی دارااست. این دست اندرکاران مشتمل بر نوع آلاینده، ترازو آلودگی، بعدها مبدل حرارتی، دما و فشار دور و اطراف، نوع واترجت و مختصات فنی آن می گردد.

برای احتساب ظریف اقتدار واترجت، داده ها ظریف‌تری از حالت جانور و خصوصیت‌های این دستگاه صنعتی خاص نیاز میباشد. به صورت نمونه، برای از دربین بردن آلاینده‌های مبدل حرارتی می‌قدرت از جریان آب یا این که بخاری که از مبدل عبور می‌نماید و نیز فشار و دمای دور و بر بهره برد.

دراین باره، آغاز بایستی موقعیت مو جود را مشخص و معلوم کرده و آنگاه از دستگاه‌های مهندسی و محاسباتی مطلوب برای احتساب قدرت موردنیاز بهره مند شد. همینطور گزینش واترجت مطلوب، مستلزم رسیدگی ظریف نیازهای سیستم و حالت کاری میباشد.

خلال اینکه در لحاظ داشته باشید کارواش صنعتی سه فاز میتواند آیتم مطلوب تری برای نظافت این دور و بر ها باشد.

کلاً، تجارب مو جود بیان‌کننده این میباشد که فشار مطلوب واترجت صنعتی برای شستشوی مبدل حرارتی، ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ توشه میباشد ولی برای رسوبات بسیار هنگفت ، فشار تا ۲۵۰۰ توشه نیز گزینه استعمال میباشد. فشار تحت ۵۰۰ توشه برای شستشوی مبدل‌ها مطلوب وجود ندارد، چون شدت رسوب‌گرفتگی در لوله‌ها به حدی میباشد که به بیسون صنعت شوینده پرفشار نیاز میباشد. درضمن هنگام نظافت دیواره داخلی تیوب‌های مبدل حرارتی، نازل‌های متفاوت می بایست متناسب با قطر تیوب، ضخامت و ماهیت رسوب گزینش شوند.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:03

بخارشوی صنعتی از بخار با دمای بالا برای خرید کف شوی ضدعفونی و نظافت انبارهای گران قدر استعمال می‌نمایند. استعمال از بخارشوها، طرز ایمن و سوای مواد شیمیایی برای نظافت میباشد که آنان را به آیتم دوستداشتنی برای انبارها تبدیل می‌نماید. این دستگاه‌ها مجهز به خروجی بخار قابل تهیه و تنظیم و نازل برای فردی‌سازی نظافت موءثر می‌باشند. بخارشوها سریع و کارآمدند و باصرفه‌جویی در طول و چگونگی نظافت انبارها، دور و اطراف بهداشتی دلپذیر تولید می‌نمایند.

پولیشر صنعتی برای شستشوی مکانیزه سطح ها، ساب‌سنگ یا این که صیقل دادن سطح کفپوش و سنگ
دستگاه پولیشر صنعتی یا این که پولیشر قالیشویی خلال تمیزی مفید، درخشش و زیبایی را در انبارهای صنعتی که معمولا یادآور سطح های بسیار کثیف می باشند، به ارمغان میاورند. پولیشر دارنده یک گروه هدایت‌شونده و زاویه قابل تهیه و تنظیم و دو مجموعه کنترلی برای جدا و وصل پاشش آب و تکان یا این که توقف دستگاه میباشد. پاشیدن آب در بعضا پولیشرها به یار چرخش سرعت بالای برس، ضمن سایش سطح، سبب ساز به لایه‌برداری و درخشان کردن باصرفه میگردد.


در جدول پایین مقایسه کاربردهای ویژه هر دستگاه نظافتی برای انبارهای گرانقدر، بالاتر از امکان‌های عام آن، گفته شده میباشد.

ستون اسم دستگاه نظافت صنعتی کارکرد خاص برای انبارهای گران قدر (ضمن کاربردهای عام)
۱ جاروبرقی صنعتی نظافت قفسه‌ها، دیوارها، سکوها و فضاهای ریز و خاص در انبار
۲ اسکرابر صنعتی شستشو و کم آب کردن هم‌زمان کف انبارهای صاف
۳ سوییپر صنعتی توده‌آوری گردوغبار، پسماند بیسون صنعت کم آب و سطح ها آسفالت، سیمان، بتن و… در انبارها
۴ واترجت صنعتی شستشوی پرفشار برای حذف آلودگی‌های رایج و سرسخت در سطح ها انبارها
۵ بخارشوی صنعتی ضدعفونی کردن دور و اطراف و محیط‌های انبار از روش بخار
۶ پولیشر صنعتی کف‌سابی، لایه‌برداری و درخشان کردن یا این که صیقل دادن کف انبار

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:58

استعمال از تی و سطل آب برای نظافت دور و بر و به خرید کف شوی خصوص کفپوش ها، کارکرد خویش را از دست داده میباشد. در صورتیکه قصد دارید تا دور و بر فعالیت خویش را به شایسته ترین صورت ممکن پاک فرمائید، اسکرابرها را جایگزین ابزار سابق خویش فرمائید.


زمین شوی ها یا این که اسکرابرهای صنعتی جزو ابزارهای نظافت صنعتی محسوب میشوند که با استعمال از محلول آب و ماده شوینده و به کار گیری از گونه های برس ها، فضا را در کمترین مجال ممکن منزه می نمایند. همت این دستگاه ها هنگامی شگفت آور میگردد که ضمن شست و شوی سطح، قابلیت کم آب کردن نیز به صورت هم زمان بر روی این دستگاه بوجود میاید.

این نوع از دستگاه های نظافتی به نحوی پیاده سازی و ساخت و ساز گردیده اند که مخارج ناشی از نظافت گوشه و کنار را برای بیزنس ها به دست‌کم برسانند. جایگزینی این دستگاه ها با طرز های سنتی منجر گردیده‌است که خلال ارتقا سرعت نظافت در یک ناحیه، مخارج ناشی از نیروهای انسانی نیز تا حدود بسیار متعددی کاهش پیدا نماید.

رابط کاربری راحت و ارگونومی این دستگاه های نظافتی به اپراتور یاری می نماید تا به بی آلایش ترین صورت ممکن، قابلیت به کار گیری از اسکرابر صنعتی برای اپراتور مهیا گردد. طرز نظافت بیسون صنعت این دستگاه به نحوی میباشد که با قرار گیری برس بر روی آلاینده، به صورت اتومات مراحل تطهیر آغاز میشود.

بازدید : 7
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:16

رعایت نکات اصولی در استعمال از اسکرابر خیر فقط خرید کف شوی به نظافت خوب و سریعتر سطح های امداد می‌نماید، بلکه قدمت اسکرابر را نیز ارتقاء می دهد. در اینجا به برخی از این نکات اشاره میکنیم:

آیین نامه‌های تولیدکننده را پژوهش فرمائید: هر اسکرابر سبک اختصاصی خویش را داراست و ممکن میباشد شیوه نامه‌های خاص خویش را داشته باشد. پیش از به کار گیری از دستگاه، قطعاً دفترچه راهنمای استفاده کننده را بازرسی نمایید.
مهیا سازی محل: پیش از به کارگیری از اسکرابر، آشغال‌های درشت مانند ورقه، پلاستیک و چوب را از روی زمین توده نمائید. این فعالیت از گرفتگی تی و برس دستگاه دوری می‌نماید.
لبریز کردن مخازن: مخزن آب پاک را با آب و ماده های شوینده اختصاصی اسکرابر لبریز نمایید. از مالامال کردن بیشتراز حد مخزن پرهیز کنید.
تکان آرام و پیوسته: اسکرابر را به آرامی و با حرکتی پیوسته بر روی سطح جنبش دهید. از فشردن بیشتراز حد به دستگاه دوری کنید.
پوشش بدون نقص: برای باور از منزه شدن بدون نقص سطح، از هر توشه عبور دستگاه کاملا همپوشانی داشته باشد.
تخلیه مخزن آلوده: به صورت تروتمیز مخزن آب آلوده و کثیف را تخلیه فرمایید. لبریز شدن بیش تر از حد مخزن قادر است سبب ساز به نشت آب و جراحت به دستگاه گردد.
شستشوی تی و برس: بعداز هر توشه به کار گیری، تی و برس دستگاه را با آب منزه بشویید. این شغل از رسوب ماده های شوینده و کثیفی بر روی آن‌ها پرهیز می‌نماید.
محافظت و خدمت دستگاه اسکرابر صنعتی
جهت مراقبت همت و ارتفاع قدمت اسکرابر، بایستی به صورت تروتمیز آن را محافظت و خدمت کرد. خدمت و مراقبت به نوع اسکرابر، معیار به کار گیری از آن و وضعیت محیطی که در آن شغل می نماید بستگی داراست. با این حالا، به صورت کلی، سفارش میشود اقدامات پایین را به صورت روزمره، هفتگی، ماهانه و هر ساله ایفا دهید:

اقدامات روزمره:

تخلیه مخزن آب آلوده و کثیف و شستشوی آن: این فعالیت برای خودداری از تجمع جرم و باکتری که می‌تواند بوی بد تولید نماید و به سعی دستگاه جراحت برساند، ضروری میباشد.
مالامال کردن مخزن آب پاک با آب نو: از آب تصفیه گردیده یا این که آب مقطر برای خودداری از ساخت‌و‌ساز رسوب در مخزن به کارگیری نمائید.
پاک کردن برس ها و تی ها: برس ها و تی ها را با آب گرم و صابون خانگی بشویید تا هرگونه آلودگی یا این که کثیفی از دربین برود.
نظارت سطح ها دستگاه: در ادامه هرگونه نشتی، سوراخ یا این که جراحت دیدگی باشید. در شکل مشاهده هرگونه خلل، با آفریننده یا این که تعمیرکار مجاز تماس حاصل نمایید.

اقدامات هفتگی:

پاک کردن بدنه دستگاه: بدنه دستگاه را با یکدست مرطوب و ماده های شوینده ملایم منزه فرمایید.
نظارت سطح مایع باتری (در شکل وجود): در بیسون صنعت حالتی که اسکرابر شما از باتری استعمال می نماید، سطح مایع باتری را پژوهش نمائید و در شکل نیاز آن را اضافه فرمایید.
بررسی کردن تیغه های مکش: تیغه های مکش را برای هرگونه انسداد یا این که زخم نظارت نمایید. در شکل نیاز، آنان‌را منزه یا این که بده بستان نمایید.

اقدامات ماهانه:

نظافت کردن فیلترها: فیلترهای آب و محلول را منزه یا این که بده بستان فرمایید.
نظارت و تهیه و تنظیم اتصالات: آحاد اتصالات، برای مثال شیلنگ ها و اتصالات را تحقیق نمایید و در شکل نیاز آنان‌را محکم نمایید.
روغن کاری نقاط مایحتاج: طبق آیین نامه آفریننده، نقاط ما یحتاج دستگاه را روغن کاری نمایید.

اقدامات هر ساله:

پژوهش بدون نقص به وسیله یک تکنسین: اسکرابر را برای یک مطالعه بدون نقص بوسیله یک تکنسین مجاز به یک راس سرویس ها مجاز ببرید

بازدید : 0
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 13:04

نوع سطح:طریق عمل کارواش خانگی

رنگ خودرو: برای شستشوی رنگ خودرو، از خرید کف شوی مواد شستشو‌ای به کارگیری فرمائید که به رنگ جراحت نرسانند. این ماده های شوینده معمولاً pH خنثی دارا هستند و فاقد مواد شیمیایی خشن می‌باشند.
شیشه: برای شستشوی شیشه، از ماده شوینده‌ای به کارگیری نمائید که به صورت خاص برای شیشه پیاده سازی گردیده‌اند. این ماده های شوینده معمولاً سوای خط و خش می‌باشند و به نظافت کردن عالی شیشه امداد می‌نمایند.
لاستیک: برای شستشوی لاستیک، از مواد شستشو‌ای به کار گیری فرمایید که به لاستیک زخم نرسانند. این ماده شوینده معمولاً بر شالوده آب می‌باشند و فاقد مواد شیمیایی خشن می‌باشند.


فرش را با آب منزه کاملا آبکشی نمائید تا ماده شوینده از فی مابین بروند.
جذب آب: با استعمال از جاروبرقی آب و رطوبت فرش را تا حد ممکن جذب نمائید.
کم آب کردن:

فرش را در محلی با تهویه مطلوب پهن نمائید تا تماما کم آب گردد.
از قرار دادن فرش در معرض فروغ و روشنایی بدون واسطه خورشید پرهیز کنید.روش فعالیت کارواش خانگی
شایسته ترین مواد شستشو مطلوب برای فعالیت با کارواش خانگی

هنگام گزینش ماده شوینده برای به کارگیری با کارواش خانگی، اصلی میباشد که محصولی را گزینش فرمایید که برای استعمال با آن بی خطر باشد. همینطور بایستی مطمئن گردید که مال بیسون صنعت برای از میان بردن نوع کثیفیمدنظر شما، پیاده سازی گردیده است. برای گزینش شایسته ترین مواد شستشو کارواش خانگی از کمپانی ابراهیم، می بایست به یک سری فاکتور اصلی دقت فرمایید:

بازدید : 5
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 13:53

همان گونه که شرایطی برای نگهبانی از کارمندان خرید کف شوی کارگاه ها وجود دارااست، مقرراتی نیز برای مصرف کنندگان تولید ها تولیدی وجود دارااست. این قوانین بهداشتی می بایست در زمینه ی محصول ها سوله ها رعایت گردد تا مشتریان از خرید خویش مطمئن باشند. درین راستا، بهداشت عالی کارگاه به معنای محافظت درست مواد، اعتقاد و باور از پاک بودن تمامی دستگاه‌ها، نظافت تالار ها و پاکیزگی دور و اطراف کارگاه است. در اینصورت تولیدها پایانی فارغ از هیچ سیرتکامل خطر آلودگی به مصرف‌کننده تحویل داده خواهد شد.
اعتقاد و باور از تمیزی و بهداشت خوب، چگونگی تولیدات خروجی را ارتقا داده و انتظارات مشتریان را خوب برآورده می نماید.

نظافت مبل و موکت آمفی تئاتر چه تاثیری در جذب مشتریان دارااست؟
به کار گیری از امکانات مبل و موکت شوی تالار آمفی تئاتر یکی ضروریات مراقبت نظافت و بهداشت این جای است. هنگام بازگشایی تالار های سینما و آمفی تئاتر، پاک نگه داشتن این جای ‌ها از مهمترین مفاد برای رضایت تماشاگران میباشد. از آن‌جا که اکثری از عموم پیش از استارت اکران، در مکانهای مجاورت تالار سینما یا این که تئاتر گردآوری می گردند، ایمنی و بهداشت برای اعتقادوباور از اینکه تماشاگران شما می توانند تجارب ای آهسته و ریلکس داشته باشند بسیار اصلی میباشد.

حتی صرف حیث از محدودیت‌های سرایت بیماری‌های کلیه گیر، سرویس ها نظافت کردن جای ‌های تجمع مانند سینماها و تئاترها به جهت به کارگیری از آبمیوه ها و تنقلات اجتناب ناپذیر میباشد. پاک کردن بدون نقص آمفی تئاترها جهت پرهیز از نشستن روی صندلی های آلوده یا این که پا گذاشتن روی زمین های چسبناک بسیار عنایت داراست.

نظافت کردن مکانهای مشترک گران قدر مانند تئاتر و سینما، بدین مضمون‌ میباشد که طرف داران اکران می‌توانند از ساعتها حضور خویش لذت ببرند. با دقت به پول در گردش زیاد درین مرکزها، راحتی و تمیزی تماشاگران بسیار اصلی میباشد. به صورت انقطاع مدیران این سالنها نمی خواهند که ده‌ها مشتری از خلا نظافت در محل آمفی تئاتر گلایه نمایند.

پاکیزگی کفش تماشاگران در هنگام ورود عنایت متعددی دارااست. استقرار دستگاه واکس زن برقی در اطراف درِ ورودی و استعمال افراد از آن نیازی مهم و لزوم اصلی برای مراقبت تمیزی کفشهای اشخاص بیسون صنعت می‌باشد. از‌آنجا‌که کفشهای اشخاص همواره در تماس بی واسطه با مواد آلاینده و گرد و غبار است، دربردارنده وسعت متعددی از آلودگی ها و کثیفی ها می‌باشند. ماندگاری آلاینده ها بر روی کفش اثر بسیار متعددی در آلودگی ها و سطح های کف و پله های ساختمان آمفی تئاتر میباشد. قبلی از آن دستگاه واکس زن برقی سبب نگهداری جلوه ظاهری و قدمت اثر گذار کفش های چرمی طبیعی یا این که تصنعی و مصنوعی و آراسته نگهداشتن آنان‌را دارااست.

بازدید : 10
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:42

شست و شوی سطح ها کف دکان قنادی و آشپزخانه از التفات اکثری خرید کف شوی شامل است. چون این بخش ها معمولاً با تردد زیاد و در سود آلودگی‌های فراوان روبرو میباشند. برای شست و شوی این سطح های، نحوه های مختلفی وجود دارااست.

به صورت اصولی سطح کف مغازه را آغاز می بایست از هرگونه آشغال و مانده‌های غذایی تطهیر کرد. آن‌گاه می‌قدرت برای سود گیری مناسب‌ از دستگاه‌های نظافت صنعتی همانند کف شوی صنعتی به کار گرفت. این دستگاه قادر است در بازه فرصت کوتاهی همه سطح ها کف را از هرگونه آلودگی پاک سازی کند.

یک کدام از مزیت‌های این دستگاه منفعت‌گیری مطلوب از شوینده صنعتی میباشد. شوینده ها به تطهیر خوب، موثرتر و عمیق‌خیس سطح های یاری می‌نمایند. همینطور، برای دوری از انباشت گرد و غبار، خوب میباشد سطح های همواره کم آب باشد. با رعایت این نکات، می‌اقتدار از سطح ها کف مغازه و آشپزخانه شایسته ترین سود را گرفته و به اوامر بهداشتی و باصرفه‌سازی محیط پایبند بود.

مهم ترین طریق های نظافت قنادی و شیرینی پزی
همان گونه که تیتر شوید، نظافت قنادی و شیرینی پزی یک اصل اساسی در‌این صنعت میباشد. نظافت مداوم و پیوسته می‌تواند فضا را از هرگونه آلودگی و دلیل بیماری تطهیر کند. برای اجرای نظافت عموما دو شیوه وجود دارااست که درپی آن را ذکر خوا‌هیم کرد:

طریق های سنتی نظافت
طریق های مکانیزه نظافت
هر یک از موردها حافظه گردیده در نظافت شیرینی پزی کاربردی و میباشند. ولی حتما به کار گیری دستگاه های نظافت صنعتی میتواند بسیار اثر گذار خیس کار نماید.

مهم‌ترین دستگاه‌های کاربردی در نظافت قنادی

نظافت شیرینی فروشی
برای نظافت قنادی و شیرینی پزی دستگاه های کاربردی و موءثر متعددی بیسون صنعت وجود دارااست که می‌اقتدار آن‎‌ها را در فرآیند نظافت بهره مند شد. این دستگاه ها به مخاطب اذن استعمال زمانبر زمان فارغ از ساخت و ساز خستگی را میدهد. درپی به معرفی گونه های این دستگاه ها می‌پردازیم:

جاروبرقی صنعتی
اسکرابر صنعتی
بخارشوی صنعتی
نظافت فر با جاروبرقی صنعتی
نظافت فِر شیرینی پزی با به کار گیری از جاروبرقی صنعتی یک کدام از طرز‌های اثرگذار برای محافظت بهداشت و نظافت در قنادی‌ها میباشد. جاروبرقی صنعتی با توان مکش بالا، می‌تواند ذرات غبار و آلودگی‌های جانور در فِر شیرینی پزی را به نیکی عده‌آوری نماید. این نحوه سریع و کارآمد میباشد و به راحتی قادر است مجال و هزینه‌های نظافت را کم کند.

بازدید : 12
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57

پاک کردن گلدان‌ها
به دور ریختن وسایل انباشت گردیده یا این خرید کف شوی که مازاد از تراس یا این که انباری
تمیزکردن باغچه و کندن علف های هرز یا این که گل‌های کم آب گردیده
پاک کردن و آراسته کردن فضای انباری
شستن پارکینک، کف تراس یا این که انباری
تی کشیدن کف زمین
م

اسباب و اثاث نظافت خانگی در پاک کاری عید

به عبارتی‌طور که گفته شد، منزل تکانی در صورتی‌که که با یک اپلیکیشن منظم پیش نرود می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد. براین اساس خوب میباشد که با طراحی برنامه و یک زمانبندی منظم امور را استارت کرد. در این حالت می‌اقتدار در برهه زمانی فرصت کوتاهی یک منزل تکانی اصولی و با اپ را به راحتی به اتمام رساند. درین راستا می‌اقتدار بیسون صنعت کارها مرتبط با منزل تکانی را گروه‌بندی کرد. که‌این کارها عبارتند از:

شست و شو و نظافت
تروتمیز کردن و انتقال شی ها و وسایل
پاک سازی دور و اطراف منزل از مواد و شی ءها به دور ریختنی
خلال مجموعه‌بندی فوق، نظافت خانه را می‌قدرت از قسمتی از منزل که بیشترین نیاز به نظافت را دارااست، استارت کرد مانند: آشپزخانه یا این که نظافت و پاک سازی اتاق کارتان.

این عمل قادر است به شما علت مورد نیاز برای پاک سازی بقیه فضاهای منزل را بدهد.

بدین ترتیب شما با داشتن لیستی از حق تقدم بندی‌های نظافت میتوانید یک اپ‌ریزی منطقی برای منزل خویش داشته باشید و بنابراین مبادرت فرمایید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 9464
  • بازدید کلی : 14567
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی